
رویههای بازگرداندن کالا
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای ارمغان جامه بوده است و ما در این راستا میکوشد تا هر سفارش قبل از ارسال بررسی شود و در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. برای مثال در صورتی که پس از دریافت محصول متوجه هرگونه ایراد یا زدگی یا اشتباهی شدند میتوانند محصول را پس فرستاده و مجدد محصول مورد نظر برایشان ارسال می شود.
شرایط بازگرداندن کالا
استفاده از 3 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
اگر محصول خریداری شده، ایراد یا اشکالی داشته باشد.
– اشکال و یا ایراد باید حداکثر تا 3 روز پس از دریافت کالا، به ما اطلاع داده شود.
کالا را چطور ارسال کنید؟
– لطفاً قبل از هر اقدامی با با ما تماس بگیرید.
– از ارسال محصول بدون هماهنگی جداً خودداری کنید.
– در صورتی که ساکن استانی به غیر از اصفهان هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که کل هزینههای بازگرداندن کالا و ارسال مجدد بر عهده پوشاک ارمغان جامه می باشد.
– اگر ساکن اصفهان هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با ما تماس بگیرید.
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
لازم به ذکر است که در صورت وجود ایراد یا مغایرت در محصول کل هزینههای بازگرداندن کالا و ارسال مجدد بر عهده پوشاک ارمغان جامه می باشد.
–